Raport #2

Stagnacja.聽

 

Inaczej m贸wi膮c plateau. Wychodzi na to samo, ale m膮drzej brzmi 馃槈

Znaczy waga stoi. W sumie z 200 gram wi臋cej,聽 bo na weekend za偶ar艂em nerwa. Mam wra偶enie,聽 偶e 偶ycie daje mi do przepracowania kolejne tematy, co艣 jakbym mia艂 przepracowa膰 je wszystkie w ramach zadania domowego?馃槈 W ka偶dym razie dzia艂o si臋. Z drugiej strony p贸艂 centymetra w pasie mniej,聽 wi臋c olewam. Waga stan臋艂a, ale ruszy. Poza tym wi臋kszo艣膰 zaleg艂o艣ci po weekendzie to woda. Tak, w臋gle wpad艂y 馃ぃ

Z treningiem du偶o lepiej.

Uda艂o si臋 zrobi膰 praktycznie wszystkie za艂o偶one treningi.聽 Dalej wolno, dalej lekko frustruj膮ce.聽 Bardziej marszobieg, ni偶 bieganie ale jednak kilometry powoli rosn膮.聽

Do tego ol艣nienie podczas biegania. Bo co? Bo biegam i my艣l臋 馃槈 Ostatnie odkrycie to fakt, 偶e mog臋 w ko艅cu na trena偶erze podkr臋ci膰 t臋tno do tego zalecanego w metodzie Maffetone.聽 Zatem przerabiam plan pod k膮tem czasu a nie kilometr贸w.聽 Zasadniczo oboj臋tne,聽 czy dane t臋tno osi膮gn臋 podczas biegu czy na rowerze,聽 byle by艂o w okre艣lonym zakresie. Nie zmniejszam liczby kilometr贸w,聽 ale dodam trena偶er, co pozwoli poszerzy膰 wolumen trening贸w.聽

Walcz臋. Nie jest lekko kolejny raz pr贸bowa膰聽 i pr贸bowa膰. Ala, pozdrawiam Ci臋 serdecznie, wiesz o czym m贸wi臋 馃槈

Polub nas i podziel si臋 馃檪

Najnowsze wpisy

Kategorie

B膮d藕 pierwsz膮 osob膮, kt贸ra zostawi sw贸j komentarz

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *